بهترین مراکز خرید کیش؟
نوشته شده توسط : azar yousefi

بهترین مراکز خرید کیش؟

بازار پردیس دو: این بازار در نوار ساحلی ضلع شرقی جزیره کیش واقع شده است. بیشتر نمایندگی های خارجی در این بازار شعبه دارند. مغازه هایی که در این بازار قرار دارند اکثرا به فروش پوشاک، لوازم آرایش و بهداشتی، عطر و ادکلن، کیف و کفش و لوازم خانگی می پردازند. در این بازار که از معماری زیبایی برخوردار است هر شب برای بازدیدکنندگان مراسم قرعه کشی و پخش موسیقی زنده برگزار می شود.

 

بازار پردیس دو کیش

بازار پردیس دو کیش


 بازار زیتون: این بازار در سال 1376 در زمینی به مساحت 7000 مترمربع ساخته شده است. در بازار زیتون 96 غرفه وجود دارد که به عرضه اسباب بازی، لوازم خانگی، عطر و ادکلن، پوشاک زنانه و مردانه و بچه گانه، روسری، کیف و کفش و ... می پردازد. این بازار در نزدیکی هتل پارسیان واقع شده است.  سیستمهای خنک کننده مرکز ، سیستم های صوتی مرکزی، تلفن و فضای سبز و پارکینگ از جمله امکانات این بازار می باشد. این بازار از معماری و طراحی زیبایی برخوردار است.

 

بازار زیتون کیش

بازار زیتون کیش


 بازار مرجان: این بازار در سال 1370 احداث شده و وسعت آن 22782 متر مربع می باشد. در ساخت این بازار معماری زیبایی به کار رفته است. مجموعه بازار مرجان از یک بازار، واحدهای مسکونی و همچنین یک پارک ساحلی تشکیل شده است. یک آکواریوم دیدنی و زیبا با حجمی بالغ بر 5400 متر مکعب نیز در این بازار وجود دارد. همچنین تعدادی آبنما با ارتفاع 50 متر که با 420 پروژکتور تزیین شده است این بازار را بسیار دیدنی کرده است. 260 واحد تجاری و اداری در این بازار وجو دارد که در زمینه پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی فعالیت دارند.

 

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش


 

 مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید کیش؟,بازار های کیش,مراکز خرید کیش,پاساژهای کیش,بازارهای خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: